پُرسکون نیند کیلئےصحت بخش مشروبات

پُرسکون نیند کیلئےصحت بخش مشروبات 234

دن بھر کی تھکاوٹ کے بعد چند گھنٹوں کی پر سکون نیند کون نہیں چاہتا، نیند کی کمی دن بھر نا صرف سُستی کی وجہ بنتی ہے بلکہ صحت کے حوالے سے بھی متعدد خطرناک مسائل پیدا ہوتے ہیں، جن میں ہارٹ اٹیک، بلڈپریشر، ڈپریشن اور انزائٹی جیسی بیماریاں شامل ہیں۔

نیند کی کمی کا مسئلہ ایک عالمی مسئلے کے طور پر سامنےآ رہا ہے ، انسانی صحت کے لیے پر سکون نیند انتہائی اہمیت کی حامل ہے ، نیند کے دوران ہی انسانی جسم کے متاثر ہ خلیوں اور پٹھوں کی مرمت قدرتی طور پر عمل میں آتی ہے ۔

ایک عام روایت پائی جاتی ہے کہ ایک گلاس گرم دودھ رات کو اچھی نیند لانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے، اس حوالے سے دنیا بھر میں متضاد رائے پائی جاتی ہیں۔

سائنسی ماہرین کا کہنا ہے کہ رات کو ایک گلاس گرم دودھ لینا اگرچہ صحت کے لیے فائدہ مند ہے لیکن اس سے نیند آنے کے امکانات کم ہوتے ہیں۔

نیند کی کمی کے سبب پیش آنے والے مسائل سے جان چھڑانے کے لیے سونے سے قبل اگر پھلوں سے بنے چند مشروبات کا استعمال کرلیا جائے تو اس شکایت سے نجات حاصل کی جا سکتی ہے ۔

یہ بھی پڑھیے: ڈیٹاکس واٹر وزن کم کرنے کیلئے کتنا مفید ہے؟

جانیے اس ہیلتھ رپورٹ میں صحت بخش مشروبات سے متعلق جن کے استعمال نہ صرف اچھی نیند آئے گی بلکہ یہ مشروبات بے چینی جیسی کیفیت کا بھی خاتمہ کریں گے۔

کیٹاگری میں : صحت

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں